Kuka olen.

Minusta.


Olen keski-ikäinen naishenkilö täältä Oulun läheltä.
Olen vuosien varrella tehnyt työtä enkelikristallihoitojen parissa.



Tässä muutamia kursseja joita olen käynyt.

Enkelkristallihoitaja kurssi taso 1
Enkelikristallihoitaja kurssi taso 2

Silva- menetelmä
Reiki

Vyöhyketerapia kurssi
Elämän eheytys
Runsauden malja

Unelmakartta- kurssi
Visualisointi kurssi

Raamatun oppien mukaan Healing
Agape- sielunhoitoterapia.

Kaipaatko henkistä tukea, tai askarruttaako sinua oma tämän hetkinen tilanteesi tai tulevaisuutesi? Soita niin katsotaan kuinka saamme elämääsi eheämmäksi.

Itse olen jo lapsena ollut selvätietoinen, ja ollut nuoresta pitäen kiinnostunut kaikesta yliluonnollisesta. Silva- menetelä kurssi oli tosi mielenkiintoinen ja olenkin harjoittanut tätä henkistä muotoa paljonkin. 

Myös saan hoidon aikana kanavointia rajan toselta puolelta, ja viestejä myös enkelten maailmasta.
Kiinnostaako sinua reiki, joka avaa aina hoidettavan henkistä tietä.

Mikä on sinun elämänpolkusi, ja mikä on sinun oma yksilöllinen elämäntehtäväsi?
Haluatko löytää oman kaksoisliekkisi?

Soita ja voin kenties olla avuksi sinulle.

Kaikella lämmöllä

Eija Kaarina

044-3416390

hyvinvointiyritys@gmail.com

Varaa aika hoitoihini.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Mitä on enkelikristallihoito?

Palveluista ja hinnasto.